לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

איך להתגבר על קוצר ראייה ולהפטר מהצורך להרכיב משקפיים

ד"ר מאיר שניידר - מאיר שניידר - ריפוי עצמי בתנועה - דרך גוף
ד"ר מאיר שניידר - מאיר שניידר - ריפוי עצמי בתנועה - דרך גוף


אחת התובנות אליהן הגיע ד"ר שניידר היא כי באמצעות תרגול קבוע היוצר קשר מחודש בין העיניים לבין המוח, ניתן לשפר את הראייה במידה ניכרת ולמנוע מגוון בעיות ראייה

ניתן להצליח לקרוא מקרוב גם בשנות ה-50 לחיינו, לשפר מצבים של פזילה, למנוע קטרקט, להתגבר על גלאוקומה, להתגבר על מצבי עיניים נוירולוגיים, ועל מצבים מורכבים אחרים, להתגבר על קוצר ראייה ולהפטר מהצורך להרכיב משקפיים.

יודגש כי למרות שרופאי עיניים ואופטומטריסטים יחזרו ויאמרו שלא ניתן לשקם את הראיה, ושהיא עלולה רק להתדרדר עם השנים ד"ר שניידר איננו מאמין בכך, הוא בעצמו דוגמא חיה לכך שראייה יכולה להשתפר לאין ערוך גם ממצב של קוצר ראייה מוחלט כמעט ועדשות מצולקות מניתוחים.

לאחרונה הוזמן ד"ר שניידר להרצות בברזיל, ולבקשת בוגרי הקורס נבדקה ראייתו ע"י אופטומטריסטית מומחית. בתום הבדיקה קבעה האופטומטריסטית כי ד"ר שניידר אינו יכול לראות. "אבל הסעתי אותך ברחבי העיר" מחה ד"ר שניידר. "נכון" ענתה המומחית וחייכה "אבל בפרמטרים מדעיים עלי לומר לך כי אינך יכול לראות". וזאת היא המסקנה המשמעותית והחשובה ביותר שד"ר שניידר מנסה להפיץ: "אל תניחו לאיש לקבוע עבורכם שלא ניתן לשפר את ראייתכם".

" שנים רבות אני עוקב אחר עבודתו של מאיר שניידר ומתרשם ממנה עמוקות. המטופלים שלו מצליחים לשפר את ראייתם באופן משמעותי. בפוטנציאל שיקום הראייה, רב עדיין הנסתר על הגלוי. עבודתו של מאיר הופכת את המסתורין הזה למציאות". פרופסור אוגוסט רידר, סאן- פרנסיסקו.

מטופלים רבים מעידים כי השינוי שנוצר בעקבות התרגול בשיטתו שינה את חייהם. למשל, רייצל ריילי קור (פאלו אלטו ? קליפורניה): "הוכרתי כעיוורת כתוצאה מסיבוכים של מחלת הסוכרת בה אני חולה למעלה מ20 שנה. למרות זאת, התחלתי לעבוד עם ד"ר שניידר באינטנסיביות. כיום אני מחזיקה ברישיון נהיגה בלתי מוגבל".

לרי סקוויל (ושינגטון): "עברתי מספר ניתוחים בעקבות הפרדות הרשתית בשתי העיניים. כתוצאה מכישלון באחד הניתוחים איבדתי את הראייה בעין אחת, אחרי עבודה של למעלה משנה עם ד"ר שניידר ייצבתי את מצבה של העין הרואה וראייתי בה השתפרה".


ד"ר שניידר נולד עם מגוון לקויות ראייה חמורות (גלאוקומה, אסטיגמטיזם, ניסטגמוס וקאטרקט). כילד עבר 5 ניתוחים לא מוצלחים שהשאירו אותו עם צלקות רציניות בעיניו שבעקבותיהם הוגדר מצבו כחסר תקוה והוא הוכר כעיוור.

ד"ר מאיר שניידר זה סיפורו של אדם שהצליח לעשות את הבלתי יאומן, ולמרות שנולד כעיוור, הצליח באמצעות תרגול והתמדה בשיטה שפיתח לשפר את ראייתו לכדי 70% ראייה ומחזיק כיום ברישיון נהיגה בלתי מוגבל.

כל המאמרים של מאיר שניידר - ריפוי עצמי בתנועה:

על סדנת גב, בריאות העין, משקפיים וניתוח לייזר

על סדנת גב, בריאות העין,

"יש לנו המון שרירים שאנחנו לא משתמשים בהם, מתוך 640 שירירים שיש לנו אנו משמשים ב 150 בערך, וכל השאר הם די מתנוונים... "» מאת מאיר שניידר

הרצון לראות

הרצון לראות

בשנות השבעים המוקדמות נהגו רבים ואני ביניהם להתאמן בחוף ימה הפתוח של תל-אביב. באותה תקופה הייתי נושא את ספריי ואת מכונת הברייל ולא ידעתי כמה כבד המשקל על גופי.» מאת מאיר שניידר

הרצון לראות

הרצון לראות

» מאת מאיר שניידר

מאיר עיניים - עשרה צעדים טבעיים לשיפור ראייה מיטבי

מאיר עיניים - עשרה צעדים

ריפוי עצמי בתנועה ? שיטת שניידר» מאת ד"ר מאיר שניידר

ריפוי עצמי בתנועה , שיטת מאיר שניידר

ריפוי עצמי בתנועה , שיטת

נולדתי עם קטרקטים (עכירות עדשת העין) וגדלתי כעיוור עד גיל 17, אז גיליתי את קיומם של תרגילי עיניים.» מאת ד"ר מאיר שניידר

שיתוף חברים
עם : ד"ר מאיר שניידר